Soare in suflet…

Acum un an, peste aproximativ o jumatate de ora, am simtit pentru a doua oara bucuria de a fi mama…
Am retrait sentimente si mi-am umplut sufletul cu lumina, cu dragoste neconditionata fata de sufletelul ce-mi statea in brate…A fost ca o raza in viata mea, a fost ceea ce nu speram vreodata sa mai retraiesc…

Stiu ca m-a ales din intregul univers sa-i fiu alaturi…
Stiu ca si-a pus toata nadejdea in mine si in dragostea mea…
Stiu ca nu-i voi cere perfectiunea incercand sa-i schimb caracterul si trairile…pentru ca e perfecta!

Stiu ca esti Greierasul meu iubit!
Ma bucur si nu pot descrie ceea ce simt… nu pot decat sa-ti doresc sanatate, sanatate si un dram de noroc in viata…restul vor veni de la sine…

Si multumesc, lui Dumnezeu si intregului Univers, pentru raza de soare care mi-a luminat viata!
Cata bucurie exista in sufletul unei mame, cata candoare si cata gingasie…pentru ca ei sunt cei care ne-au ales pe noi sa le fim parinti…si nimic in viata nu e intamplator!

La multi ani, iubire! La multi ani, tati-papi! Ai ales sa te nasti de ziua taticului tau…oare exista cadou mai frumos decat asta?!

Si pentru ca si celalat domnisor sa nu se supere, as vrea sa stie ca amandoi sunt pe aceeasi raza a sufletului meu!

Lasă un răspuns

