http://pentru-raisa.blogspot.com/

Oare ce de atatia ingerasi trebuie sa sufere? Suntem noi, oamenii mari vinovati de asta? Poate ca da, poate ca nu…Se spune in batrani ca blestemul de mama e cel mai rau, se spune ca blestemul nu prea cade pe tine sau pe copiii tai si se duce pana in sa saptea generatie…ne intrebam de multe ori, ce am gresit, Doamne, sa mi se dea asta? Poate blestemele vin din neam, din generatie, poate ne nastem cu ele si suferim pentru cine stie cine, desi, aparent nu avem nici o vina.
Superstitii o sa spuneti…Poate ca da, poate ca nu…
Am trait un eveniment in urma caruia m-am intrebat si eu: Cu ce am gresit, Doamne? Am avut puterea sa merg mai departe, sa iau lucrurile exact asa cum sunt, insa am devenit superstitioasa, cred in blesteme…Am citit si stiu ca blestemul de mama e cel mai greu, stiu ca blestemul te poate ajunge indiferent cat de bun esti…Am auzit o prelegere in care se spunea ca blestemul nu te poate atinge daca nu crezi in el…Intradevar, nu te atinge, dar peste 5-7 generatii, nu se stie ce se va intampla…
Cred, ca noi oamenii mari suntem vinovati pentru tot ce sufera acesti ingerasi…Am citit despre Raisa…si multi alti copii…Raisa are nevoie de banuti pentru un transplant de celule stem in Germania…Costul nu este foarte mare pentru cei ce au bani, 50.000 de euro pentru trei interventii in Germania…Au primit acceptul, le trebuie doar banutii…
Este posibil, impreuna o putem ajuta! Asa cum am facut cu Eva Maria! Stiu ca sufletul romanilor este mare! Pentru ca asa ne-am nascut, cu un suflet mare, suflet de roman!!

Ingerasule Raisa Maria, stiu ca ingerasii vegeaza asupra ta! Suntem alaturi de tine si de parintii tai!

http://pentru-raisa.blogspot.com/

Lasă un răspuns

