Jurnal Eva Maria, 27.03.2011

Am preluat stirile despre Eva de pe situl mariaeva.ro.
“ Buna ziua,

Astazi vesti ceva mai bune decit ultima data.

Am fost marti 22 martie la Eva. Le-am gasit bine , putin mai bine decat data trecuta.
Au iesit putin la aer curat si trebuie sa stiti ca Eva si-a revenit bine cu mersul.
Am stat afara cam 45 minute. S-au facut obrajorii rosii, rosii… ca macul. M-am distrat de minune, e un copil deosebit.
S-a imprietenit cu mine si m-a luat de mana. Uitandu-se in ochii mei mi-a zis: “hai sa ne jucam!” . Mi-a inflorit sufletul in acel moment. M-a si alintat “Nedeliuta”.
Astea au fost semne bune, bucurie, fericire, multumire. etc.
A invatat si citeva cuvinte in lb. germana, m-a uimit spunandu-i la iepure ” Hase” in timp ce ne uitam pe o carte cu animalute .
Stie si sa numere in lb. germana pronuntand perfect , ca o nemtoaica.
A recunoscut numele tuturor doctoritelor si asistentelor de pe sectie uitandu-se intr-o fotografie din revista clinicii.
Este foarte inteligenta si desteapta.

Alexandra, incearca mereu sa ascunda durerea sufletului ei, nu se simte prea bine ” la straini”, dar am incurajat-o spunandu-i ca toate sacrificile sint pt. binele fetitei ei si D-zeu ii va da putere in continuare sa ajunga la finalul fericit. Trebuie sa reziste si asta stie, dar, ii este dor de casa, de familie, de prieteni, de tot ce a lasat acolo.
De aceea ma mai duc eu la ele, sa nu se simta asa singure.

Mai tirziu, cand se va mai incalzi, o sa mergem, daca ne va permite d-na doctor, prin parcuri , Gradina zoo.
Eva a gasit deja un fluturas cu o gradina Zoo cu animalute si m-a rugat sa ma interesez unde si cand se poate vizita.
Sper cat mai repede.

Astazi, 25 martie, a inceput din nou cito. Doctorita spune ca Eva este intr-o stare buna (raportat la boala ei) si ca este multumita cu evolutia.
Nu mai este in spital. Merge la clinica si sta intr-o camera cat ii face cito si apoi se intoarce la ea “acasa”. La ea “acasa” inseamna, acum, Eltern Haus casa familiei care
este langa clinica , doar trece 10 pasi printr-un parculet, si gata. Nu o doare nimic, nu se simte rau de la cito, este un copil ” curajos. In bundita aia alba, i-am zis ca arata ca un ursulet polar iar ea a mi-a raspuns: “nu , ca un mototol arat!”

Cam atit in speranta ca veti vedea si pozele si video , care va vor spune mai multe.
Sanatate multa la toti. – Nedelia Schwager”

Lasă un răspuns

