Jurnal Eva Maria, 31.03.2011

Stirile sunt preluate pe situl http://www.mariaeva.ro si sunt furnizate de doamna Nedelia Schwager, care le viziteaza pe fete si le mai inveseleste ziua. Conditiile de acolo nu se compara cu ceea ce au trait aici in Clinica de la Fundeni. Se stie ca cei mici au puterea de regenerare si punere pe picioare mult mai rapida ca noi, adultii, dar mediul si oamenii de langa ei ii ajuta sa-si revina mai repede.
Am fost joi la sedinta cu parintii…am stat in banca cu tatal lui Radu si al Evei, cu domnul Cezar Grigorescu…era obosit, slabise foarte mut, dar zambea cand l-am intrebat despre fete…astepta ziua de 13 aprilie sa plece la ele…a plecat inainte de sfarsitul sedintei asa ca, nu am reusit decat cu gandul sa transmit toate gandurile bune care le aveam pentru ei…Sper ca primavara asta atat de mult asteptata sa o aduca pe Eva mai repede acasa, sanatoasa si fericita!
Iata si ultimele stiri despre Eva:

“ Buna ziua tuturor.

Am fost Joi 31.3.2011 la Eva.

Era cam palida, ii scazuse leukocitele, a primit singe si perfuzie pentru asta a trebuit sa ramina in spital internata sa fie sub supraveghere.
Nu prea a avut pofta de mincare . A hranit-o tot cu pacaleala,
Au modelat azi o posetuta in forma de fluturas , au colorat-o si decorat-o. Miine vor face o rama de poza f. frumoasa.
Au intilnit o alta fetita de 15 ani parintii din Ro. dar stau in Germania, stau de vorba impreuna, se joaca.

Am fost putin trista pt. ea, m-am necajit pt. leuko astea care scad. De ce scad ele, de ce nu urca? Mi-a fost asa de mila , ca deabia mi-am stapinit lacrimile. Ea lupta pt. viata ei, incearca mereu sa-si acopere suferintele cu alte ocupatii.
Eva este pe zi ce trece mai constienta de ceea ce se petrece cu ea. Mi-a spus” mai bine i-mi dau singe ca se termina mai repede decit perfuzia”. Trebuia sa se plimbe cu Infuzomat-ul, (asa se numeste aparatul prin care se administreaza tratamentul, singe etc.)dupa ea si ii era incomod.

Stie totate demersurile de acolo, mie mi-a spus sa-mi pun masca, si ea trebuie sa poarte masca.

De dimineata au fost sa-i schimbe pansamentul de la cateter si a primit acolo o jucarie, si mai vrea acolo.Deci nu-i este frica .
Mi-a aratat un Doctor tare frumusel de care ea “s-a indragostit”.
Da are Eva gusturi nu gluma:), si medicul o place pe Eva , cind o vede o striga, ii zimbeste si-i face cu mina.
Eva isi saluta toti medicii intilnind-ui pe hol stau de vorba, medicii isi iau timp pentru ei, chiar se joaca cu ei daca vor, este tare iubita de tot personalul, pentru ca este asa cum este ea.Mai departe vedeti filmuletul
Sanatate la toti si va rog nu uitati sa ramineti in continuare linga Eva si familia ei – Nedelia Schwager”

Lasă un răspuns

