Jurnal Eva Maria – Marti, 12 Aprilie 2011

Marti, 12 Aprilie 2011

“ Buna Ziua,
Am fost doar ieri la Eva , deoarece am suferit o alergie la polen si am stranutat rau.Din cauza stranutului nu am vrut sa-i fiu in preajma.
Eva a fost (cu noi, toate) sa-i ia singe pentru hemograma. Erau iara cam scazute toate, dar medicul a linistit-o pe Alexandra zicindu-i ca este normal sa fie asa in timpul tratamentului.
Eva a slabit cam mult, este subtirica tare, nu maninca din cauza ca-i este schimbat gustul , totul ii este acru.
Cu toate acestea Eva este tare vesela , ride, face glume, danseaza, …ne distreaza.
Are totusi o suparare: ca nu poate merge in parcuri de copii, la cumparaturi, la gradina zoo (cum v-am mai spus are sistemul imunitar cazut si trebuie ferita de virusi, bacterii, microbi etc.), chiar si eu am stat la distanta si tot timpul cu masca.
Imi spune mereu :”Vreau.. dar nu e voie…” – este foarte constienta de ceea ce are de facut, si-a invatat toate “lectiile”.

Va incepe pe 20 aprilie, chiar de ziua mamei ei, tura a treia de citostatice. Vor fi citostatice dure si foarte grele, mai grele ca ultima data. Sper, si le sustin in continuare, sa treaca repede si usor si peste perioada asta.

Eva si-a pierdut aproape tot parutul, dar ea stie ca-i va creste altul mai lucios si mai frumos.
Azi i-am dus o palarioara de vara si o posetuta dotata cu farduri, oja, ruj si o pereche de papucei, caci ai ei o string deja ( i s-au umflat rau piciorusele). A fost tare incintata! I-am dus si un paharel cu capac din care sa-si bea suculetul de sfecla rosie cu morcovi , mere si lamiie, pe care i-l face zilnic Alexandra .
Tare m-am bucurat ca i-am putut face o bucurie…
M-a servit cu ciocolata si suculet spre multumirea cadourilor.
Mi-este tare draga,.! Eva este ca un balsam pentru sufletul meu…” – Nedelia Schwager

Un iepuras voios pentru tine, Eva, sanatate multa in cosuletul lui si cele mai frumoase ganduri! Paste binecuvantat, Greieras!

Lasă un răspuns

