Trecutul azi…

Azi dimineata, cand am deschis e-mailul, primul citit a fost catalogul complet de la sfarsitul liceului…12A, promotia 1991
M-au incercat emotii si ganduri diferite …
Acum multi ani, am fugit cat se poate de repede de orasul natal, de amintiri, de oameni…Le-am ingropat pe toate bine si asemeni sarcofagului de la Cernobil am turnat o placa groasa de uitare…Azi, am retrait cateva din clipele minunate de atunci…Adieri si franturi de vise, de ganduri, controverse si in acelasi timp certitudini…
Sunt inca acolo, neintinate si pure, asa cum le-am asezat, s-a asezat doar praf pe ele…dar daca sufli putin, sunt neschimbate. Exista parte care e zidita pe vecie, parte pe care nu o doresc inapoi in viata si sunt multumita de alegerile ulterioare.
Imi pare rau doar ca am fugit de toata aceasta minunata perioada, ca am pierdut inocenta acelei varste. Am revazut astazi catalogul si fiecare nume imi spunea cate ceva, mai aproape sau mai departe de suflet. M-au incercat emotii care le credeam uitate…am retrait momente placute!
Astept revederea de 20 de ani de la terminarea liceului…wowww cat timp a trecut!!
Astept sa ne vedem in banci, sa strigam catalogul si sa va prind din nou in amintirile mele!
Am fugit de acolo cat de repede am putut si nu regret!! Pot spune insa cu mana pe inima ca Bucovina este acasa! Si desi oamenii s-au schimbat, pamantul si adierea sunt la fel ca atunci cand citeam Eliade!

Bun venit in viata mea amintiri dulci! Mi-ati lipsit…

Lasă un răspuns

