Jurnal Eva Maria, Marti 16 mai

Tinem pumnii Eva, astazi ai inceput o serie noua a protocolului, ne rugam pentru tine si te asteptam cat mai repede acasa!

Multumita Doamnei Nedelia, sunt in masura sa postez noutati despre Eva. ma bucur sa aud de bine, va redau si voua stirile proaspete si nu pot spune decat „Multumiri Doamna Nedelia! pentru tot ce faceti pentru greierasul Eva Maria, si pentru noi, cei ce asteptam vesti! ”

„Buna Ziua,

Am fost din nou sa vizitez fetele mele, marti 16.mai,care ma asteptau cu mare nerabdare, mai ales Eva.
A fost tare bucuroasa de vizita mea si mi-a impachetat un cadou si nu mai avea rabdare sa mi-l dea. Erau niste bombonele impachetate intr-un servetel cu Hello Kity .
Am intrebat-o ce a mai facut in ultimul timp, pe unde a mai fost si cu cine s-a mai intilnit?.
Mi-a spus ea, Eva, ca a fost in klinica din nou dar nu a fost rau, doar ca nu mai vroia sa stea acolo ci sa vina acasa.
Mi-a spus ca se simte “bine” si nu a durut-o nimic cit a stat in clinica.

Mi-a spus ca iar trebuie sa mearga peste o saptamina. Felul cum mi-a spus mi-am dat seama ca nu are de ce sa-i fie frica.

Am fost intr-un parc, unde se afla o baltuta plina cu pestisori si o familie de ratuste, le-a dus piinica.
Eva cind a vazut ratele a luat-o la fuga spre ele, credeam ca si sare direct peste ele de bucurie. A fost atit de bucuroasa cind le-a vazut , dar parca si ratustele, ca nu au fugit de ea, i-au stat aproape. Le-a hranit cu piinica.
Apoi ne-am plimbat prin parc putin , am carat-o in spate, cu calutul si striga ” di calut, di calut”. A fost tare bucuroasa si a ris cu mare pofta.
Spre seara am intrat in camera si am pus din nou… muzica.. si am dansat , a fost f.f. fericita. Eva iubeste tare mult animalele si muzica. Astea sint pasiunile ei.
Marti, 24 mai, va incepe din nou un protocol, care este mai dur, si la care pot, DOAR POT , sa apara complicatii de tot felul.
Dar eu nu cred ca vor aparea, pentru ca Eva a raspuns la fiecare protocol f.f. bine asa cum au asteptat si medicii, fara comlicatii.
Pina acum totul a mers ca pe snur.
Citeodata are stari de frica, se sperie repede, cred ca de la tratament.
In rest este vesela, mereu ocupata cu ceva si vorbeste intr-una si ne povesteste.
A slabit iar, i-a disparut dovlecelul de pe fata.
Cam atit,
Salutari si s-auzim de bine
Nedelia”

Doamne ajuta, Greieras!!! suntem alaturi de tine cu rugaciunile si gandurile noastre pozitive!

Lasă un răspuns

