Imi voi inchide contul de Facebook, cand Eva se va face bine

Cum mi-am facut cont pe FB? Simplu: curiozitate, putin orgoliu (adica ce? eu nu?) si apoi „incurajarile” unor oameni „culti”: „daca nu ai cont pe Facebook, nu existi…” Imi vine sa rad acum si-mi dau seama cat de pueril a fost impulsul de a-mi face cont…In fine, faptul e consumat, dar nu incheiat asa ca am decis cu ceva timp in urma sa-mi inchid contul de FB…a aparut problema Evei si pentru ca am prieteni influenti, am luat decizia sa redeschid contul si sa apelez la ei…le multumesc caci m-au ajutat mai mult decat ma asteptam.

Nu-mi place sa stau pe FB, sa socializez, sa vad ce face lumea, sa mi se vada profilul si sa mi se scotoceasca prin intimitate, asa ca…am decis ca imediat ce Eva se va face bine si voi putea posta ultimul mesaj ca „EVA s-a insanatosit!” sa-mi inchid contul de FB.

Ma bucur ca am un copil realist, pentru care socializarea pe retele tip FB este neinteresanta si considerata pierdere de vreme, desi e generatia de rocker adolescent „nitel” rebel🙂

Citeam astazi si preiau de pe http://www.wall-street.ro

„Numarul utilizatorilor romani ai retelei sociale Facebook a atins cifra de 3.617.200, anunta Facebrands.ro, serviciul de monitorizare a paginilor de Facebook in Romania.
La inceputul lunii mai, Facebook numara 3.272.960 utilizatori in Romania (in data de 4 mai), iar in decursul ultimei luni aceasta cifra a crescut constant, ajungand astazi la 3.617.200.

Si proportia utilizatorilor romani ai retelei care au orasul declarat in profilul online a crescut fata de luna anterioara, ajungand la 2.894.040, adica 80,01% din total (fata de 77,42% pe 4 mai si 50,59% pe 7 februarie 2011).
Dintre utilizatorii romani de Facebook cu orasul declarat in profil, 924.660 (31.95%) sunt in Bucuresti.

Urmatoarele 4 orase in top au peste 100.000 de utilizatori de Facebook, dupa cum urmeaza: in Cluj-Napoca sunt 150.720 (5.2%), in Timisoara 149.280 (5.16%), in Iasi 147.560 (5.1%) si in Constanta 110.740 (3.83%).
11 orase din Romania au peste 50.000 utilizatori de Facebook.”

Incet, incet, si mamaia din Cucuietii din Deal va avea cont pe FB…unde vom ajunge?? Sa fii privit ca un paria daca nu socializezi pe FB, sa fii depresiv ca nu ai primit un like sau sa cauti cu disperare informatii despre Gigi … Ciudati mai suntem…

Lasă un răspuns

