Rocker la 15 ani :)

Daca va intrebati cum e sa fi mama de adolescent si nu stiti va spun eu…destul de frustrant…desi sunt deschisa la minte, nou si modernism ma simt uneori blocata de replicile fiului meu.
„Mergem sa bem o bere pe Lipscani” sau „Hai ma mama, ca nu mai sunt mic” sau „Tu vrei sa fiu perfect mereu iar eu nu vreau” sunt cuvinte pe care deseori le aud si raman cateva secunde si ma intreb: oare sunt eu invechita? oare sunt eu „ruginita”?

Ieri a implinit 15 ani si ca un adolescent cuminte nu mi-a cerut nici chitara electrica, asa cum ma asteptam, nici I-Phone, nici petrecere in Bamboo, nici bani de mers in club cu fetele…a facut o lista cu prieteni buni si au iesit la o „galeata” de bere in October fest (sper ca am inteles eu bine). M-a sunat sa ma anunte ca a ajuns cu bine, sa ma asigure ca nu va bea mult, ca nu-si va face de cap si va fi devreme acasa…La ora 7 jumatate era deja in casa si mi-a mai cerut permisiunea sa iasa in parc pana pe la 22.00.
Am venit din parc cu surioara lui si am gasit un bilet de multumire care a facut cat 15 ani :)…
Il vad imbracat in negru, cu parul lung si rebel, acoperind-i frumosii ochi, ascultand muzica rock si ma intreb ce ma nemultumeste…Il vad jucandu-se cu sor’sa si facand-o sa rada pana nu mai poate, il vad pupandu-ma de cate ori pleaca de acasa si revine, il vad sunandu-ma ori de cate ori pleaca undeva si sunt ingrijorata…
Ma intreb: oare as putea cere mai mult unui adolescent rebel, la 15 ani? cred ca multi din parinti si-ar dori sa aiba asa un copil…Stiu cand a tras primul fum de tigara, stiu cand a baut prima bere si atunci cand a sarutat prima fata…Nu cred ca sunt numai mama lui, cred ca sunt cea mai buna prietena a lui inainte de toate si ma bucur…Imi doresc sa ramana acelasi adolescent rebel si peste 3 ani si sa pot scrie ca fiul meu a implinit 18 ani si e ca astazi…

Ma orbeste dragostea de mama? Nu cred…Ar trebui sa-l intrebati pe el care imi spune ca-i cer perfectiunea…

Ieri a implinit 15 ani…nu am scris ieri pentru ca m-am gandit la cum a fost acum 15 ani, m-am intrebat cand au trecut toti acesti ani…astazi stiu ca au trecut mult prea repede, stiu ca as vrea sa fie din nou mic, atat cat sora lui, sa-l stiu langa mine, in siguranta!

La multi ani rockerul meu drag!! Iti doresc sanatate multa, multa, minte limpede, suflet curat si sa ramai asa cum esti, copil bun si cuminte!
Sunt mandra de tine chiar de uneori nu ma crezi!

Lasă un răspuns

