Jurnal Eva Maria, 13 iunie 2011

Eva incepe peste doua saptamani al treilea protocol si ultimul. Sa speram ca totul va fi bine la finalul acestuia (53 de zile)…
Ce-a fost mult a trecut…Te asteptam acasa micuta Eva!

„Buna ziua,

Am vizitat din nou pe Eva, ieri 13.06.

Au venit din clinica duminica, dupa ce au terminat al 2-lea protocol, pe care Eva l-a suportat fara complicatii.
A facut doar o cadere psihica din cauza dorului de casa , de casa din Bucuresti, nu mai vrea doar acasa la Bucuresti.
Nu a mai putut umbla si nu mai avea reflexe la picioruse,.
Medicii i-au facut toate investigatiile, inclusiv RMN, dar nu au diagnosticat-o cu nimic, au constatat ca pe baza psihica,.

Acum si-a revenit.

Deci, la vizita mea le-am gasit obosite, putin triste, dar cind m-au vazut le-a aparut zimbetul pe fata, am stat de vorba, Eva mi.-a spus ca se simte bine, i-am adus pufuleti romanesti, ca doar astia maninca.
Ne-am jucat in parculetul din curte, ascunsa, s-a dat cu hinta, am alergat. Are f. multa energie si este plina de viata.

O minune se intimpla ca-i creste parul in virful capului, unde i-a cazut.

Peste 2 saptamini incepe ultimul protocol, al treilea, care tine 53 de zile.
V-am spus ca fiecare protocol este compus din mai multe faze cu pauze intr-e ele.
Deci mai are ultimul protocol, sa-i tinem pumnii sa treaca si pe acesta cu bine si sa-i fie in final analizele asa cum trebuie.
Alexandra este trista, mi-a povestit de Eva si a izbucnit in plins, dar am incurajat-o la “ultima suta de metrii”.
II este dor de copii ei de la scoala de tot ce a ramas acasa, de copilul ei Radu, de sot, de toti prietenii.
Parca e cam la captul puterilor, dar se lupta cu toata fiinta ei sa o duca la capat, asta este telul ei, si al nostru al tuturor.
Cu drag si sa auzim de bine
Nedelia Schwager”

Lasă un răspuns

