Jurnal Eva Maria, 27 Iunie 2011

Luni, 27 Iunie 2011
“ Buna ziua la toata lumea,

Am fost din nou sa vad pe Iubi al meu, Eva,.
Din pacate am gasit-o in spital, nu trebuia deja sa fie in spital, dar duminica noaptea iar a facut febra si au dus-o sa o vada. Au tinut-o toata ziua si spre fericirea ei si a noastra, nu a mai avut febra toata ziua.

Am gasit-o dormind si am stat linga ea cu buni sa o supraveghem. Cind i-a luat temperatura s-a trezit si m-a vazut, mi-a zimbit si s-a bucurat de vizita mea. Am stat toata ziua cu ea in salon si ne-am jucat, deoarece a primit si singe si infuzie.

Parca i-a mai venit putin pofta de mincare, a mai mincat putin.

Este vesela tot timpul este plina de viata, mereu este ocupata cu ceva.

A fost si Doamna Doctor sefa la ea si ne-a spus ca amina inceperea tratamentului cu cito cu 2 zile, deoarece singele care l-a primit trebuie sa se stabilizeze intai apoi ii fac iar ceva analize si apoi in functie de analize incepe cito.

Eva era curioasa ce a zis doamna Docror, cum ii sint analizele si ce ii face a doua zi. Am linistit-o spunindu-i ca febra i-a scazut si este totul f. bine si nu ii face nimic a doua zi doar ii ia temperatura.

Infectie nu i-au gasit si nu-si dau seama de ce a facut febra. O mai tin sub control cu temperatura.

La plecare mi-a spus ca singura fericire pe care o are, este cind vin la ea si de ce plec? , pentru ca ea ma lasa sa dorm in patul ei.

M-a lasat fara cuvinte.I-am promis ca dac termin treaba o sa revin, si am batut palma la promisiune.
Asa ca o sa mai revin.

Cu drag – Nedelia Schwager”

Lasă un răspuns

