Jurnal Eva Maria, 14 iulie 2011

14 iulie

Buna ziua,

Am fost la Eva, pe care am gasit-o la ea “acasa”, cam suparata si trista deoarece acest protocol este f.f. dur, atit de dur ca nici un adult nu l-ar suporta, dupa spusele doctoritei,
Cu toate astea, Eva , ca si celelalte protocoale,il suporta fara complicatii , singura suparare este ca se simte mereu f. obosita, mereu vrea sa doarma, nu este vesela asa cum o stiu eu, nici chef de vorba nu avea, nu avea chef de nimic.

Orice vroia, incercam sa-i facem placerea, dar in secunda urmatoare nu mai vroia, se lupta cu ea insisi, nu ii era nimic pe plac.

Mi-a spus: nu stiu ce este cu mine ca mi-este mereu somn si nu pot sa dorm , cred ca de la timpul asta ploios, care ma oboseste asa de tare: iar eu i-am raspuns: “Lasa ca sti tu, ca dupa ploaie vine soarele si apoi o sa te simti f. bine”

Asa ca nu prea am facut multe ieri, ca era in camera la somn, cu toate ca nu a dormit doar statea in pat.
Doamne .. era sa uit marea bucurie pe care mi-a spus-o Alexandra.

ANALIZELE II SINT….BINE!!! . Adica leucocitele, trombocitele si celelalte, toate au ajuns la normal, asa cum trebuie sa fie,oameni buni ce ziceti?
Plus de asta i-a mai crescut ceva , parul.

Am mai intilnit o fetita acolo tot din Romania de 2 ani jumate, Delia, care si ea sufera la fel ca si Eva. Doamne ca ma doare sufletul cind le vad atit de mici, de fragede si atit de nevinovate. Cit de greu le poate fi, nu ne putem noi inchipui.

Sa-i uram in continuare Sanatate, sa-i tinem pumnii sa scape odata de toti piticeii. si Evei si Deliei.

Dupa ce va termina si acest protocol( miine va intra din nou in spital pt 4-5 zile) va mai sta inca vreo 2 luni pt supravehere, sa urmareasca evolutia dupa tratamentele de cito, se va stabili in functie de analize(care se fac mereu, plus hemograma) tratamentul de intretinere. Deci lupta continua mai departe, daaar putem spune ca pina acum au fost toate bine, sa speram ca si dupa tratamentul cu cito vor fi toate asa cum trebuie si cum ne dorim noi toti.

Salutari la toti si sanatate Nedelia Schwager”

Doamne ajuta, Eva!! Fa-te repede bine si vino acasa!!!

Lasă un răspuns

