Ar trebui…

Ar trebui sa mi fie una din cele mai fericite zile!
Nu este… si, metaforic vorbind, am luat o hotarare subita si irevocabila

Am hotarat, subit si irevocabil, sa-mi scot inima si s-o arunc cainilor.
Si-am sa traiesc bucuria nestavilita, ce tropaie, (unde oare?) si-mi da fiori (stiu ca ma insel pentru ca nici eu nu ma cred :))

Un biet catel, stiu sigur asta, se va bucura la fel de nestavilit ca si Eu-l din mine, ca cineva,(sunt eu oare?) i-a dat inima spre pastrare.

Crede-ti-ma, scriu, dar nici eu nu cred ceea ce scriu…
E greu uneori sa te trezesti dimineata si sa nu-i poti multumi lui Dumnezeu pentru inca o zi… nu din necredinta, din ura sau din nerecunostinta, ci pur si simplu pentru ca simti ca nu existi, simti ca ai murit, dar din pacate, traiesti…

Lasă un răspuns

