pentru Anuk

Acum multi ani, cea mai draga persoana mie, mi-a scris cateva randuri…le-am regasit acum … si le postez si aici:
(ele au fost publicate si pe poezie.ro)

„La plimbare
lui Anuk
2003-08-28

Cand mi-am amintit de rasarit, am vazut toata splendoarea ta, in fiinta mea. Ochiul mirosea a flori, nasul sclipea in culori, pielea ta gusta din mine.
O fi fost oare mai bine, sa te stiu uitat in lume? sau ca te-am strigat pe nume?
Raspunzand, Viata intreaba: Te caiesti de a ta Soarta?
Deschizand Ochiul din mine, am zambit vazand la tine – Soarta mea e Pacea ta, si-un Triunghi cu Cerc din Ea.
Nu mai stau, ma duc sa vad clarul marii in dezmat, de te chem, sa imi raspunzi de ma vezi sa nu ma uiti, de iubesti sa nu renunti.
Mintea-mi pleaca la plimbare sa fur o gura de Soare.
Soare nu-i, dar trag pe nas praf de suflet de Anuk.
LooL…”

pacat ca nu pot intorce timpul…

Lasă un răspuns

