Virtutea de a trai…

Virtutea de a trai…

Am cautat in suflete de gheata
si mi-am gasit tacerea inlantuita,
Am citit in cuvinte nerostite
Si mi-am primit alinarea.

Plecam undeva, in pustiul adancului meu
Si ma intrebam unde m-am pierdut…
Era rima de vina, sau, poate,
singuratatea din mine?

Era gandul stingher
si era bucuria,
Sau doar curiozitatea
de a-mi ascuti cuvintele
Si de a-mi turna acid
peste viata alcalina.

Am inteles atunci
ca intre inima
Si ratiune
exista doar…
Virtutea de a trai.

Scrisa la 19.12.2003
Ma intreb acum ce s-a intamplat in anul 2003 de am scris atat de aiurea din punct de vedere „sentimentalicesc”…S-a cam sters din minte, dar cred ca eram sub efectul nenumaratelor anestezii generale si a vietii de spital…OARE??? :))))

Lasă un răspuns

