Si daruind vei dobandi…

„Problema noastră e să-l iubim mai mult pe celălalt și nu imaginea pe care ne-am construit-o despre el, fiindcă ea, imaginea, este iluzorie și dispare destul de repede și descoperim defecte. Și în acest moment se probează dragostea autentică. Așadar, să ne iubim soțiile / soții tocmai pentru că au o mulțime de defecte, înseamnă că Dumnezeu ne oferă șansa să dăruim noi mai mult. Și dăruind vei dobândi” (N. Steinhardt).

Am scotocit net-ul cautand aceste cuvinte…
Am gasit cuvintele astea si mi-am pus iarasi intrebarea ce este iubirea?
Pentru mine a iubi inseamna a face totul pentru cel iubit…inseamna a uita de tine daca celalalt are nevoie de tine…Candva, ma gandeam ca daca omul iubit ar avea nevoie de piciorul meu nu as sta pe ganduri, as intreba doar: „Care? Cand? Unde?” nu as ezita nici o clipa…gandesc la fel si acum :)) (nu radeti, va rog); as merge pe jos fara sa ma gandesc ca-mi este sete, fara sa ma gandesc ca-mi sangereaza picioarele…as pune mai presus de orice dorinta celui de langa mine…
Oare cati simtiti asa? Cred ca a iubi inseamna a da libertate celui de langa tine (nu intelegeti aici libertatea prost inteleasa), i-as da aripi sa zboare si as incerca sa inteleg ce ma depaseste…
As ierta si as merge inainte…
Ma intreb pana unde totusi? Exista o limita? Exista vreun obstacol? Vreun pericol? In afara de suferinta care incerc sa nu o arat, in afara de teama ca va veni un maine care nu stiu ce-mi aduce.

Iubesc si imi doresc sa fiu iubita, macar pe jumatate din cat iubesc eu! si atat🙂
Cer prea mult? ma multumesc cu prea putin? Judecati-ma…

Lasă un răspuns

