Jurnal Eva Maria, 21 august 2011

Nedelia Schwager

„21 august 2011 la 10:55

Buna ziua,

Am fost sa o vizitez pe Eva

Le-am gasit acasa, Am aflat de la Alexandra ca in ultimele 3 saptamini cit eu am lipsit, fiind in concediu, au avut celel mai grele zile de cind a inceput aceasta poveste. Eva a facut o infectie la plamini, si febra f. mare, fiind nevoiti sa -i intrerupa tratamentul, i-i s-a administrat antibiotice, chinuri si suferinte la maxim. Eva a suferit enorm de mult de data asta, a facut si apa la plamini, neprimind aer, a fost mobilizata de aparatul care o ajuta sa respire, riscul era mare sa i -i se opreasca inima, …of .. doamne.

Nu a mai putut umbla deloc, i-mi zicea mie Eva,” piciorusele astea nu vor sa ma mai asculte nicicum”.Acum a inceput din nou sa mearga, dar mai greoi.

Au trecut totusi cu bine si peste acest obstacol, care a durat 2 saptamini.

Evei i-a cazut de data asta tot parul, genele si sprincenele. Se amuza de chelia ei🙂 .

S-a umflat la fata din nou ca un dovlecel. Este de nerecunoscut.

Totusi ceva i-a ramas bun, ride, este vesela, se joaca, se uita la desene animate, se da pe leagan.

Am petrecut o zi frumoasa cu ele si mai ales cu Eva ca ne-am jucat ascunsa, ne-am dat pe leagan, am modelat cu plastelina, am facut o gradina zoologica din lego.

Asa ca din cauza acestui impas, s-au aminat tratamentele, si vor dura ceva mai mult decit a fost stabilit.

Astazi ii vor da din nou singe. Analizele oscileaza tot timpul, ceva normal spun medicii.

Alexandra este f.f. obosita si psihic si fizic. I-mi spune ca nu mai poate si nu mai vrea. Abia asteapta sa se termine toate astea sa mearga acasa. ii este si dor de scoala si de tot ce a “ramas acasa”. grijile, emotiile, frica , gindurile, incep sa o darime, dar i-si aduna toate fortele si lupta mai departe.

S-au bucurat de vizita mea , ca de obicei si eu m-am bucurat ca le-am vazut din nou.

Sa le tinem pumnii mai departe si sa ne rugam pt. ele sa le dea bunul d-zeu putere sa poata sa treaca peste toate, iar Evei sa-i fie alaturi sa-i vindece toate suferintele.

Multe salutari, Nedelia”

Dupa cum vedeti, Eva isi mai prelungeste sederea, speram ca primele frunze cazute ale toamnei sa le gaseasaca aici, acasa! Multa putere micuta Eva!

Lasă un răspuns

