Bilant…

Am ridicat capul si fac un bilant al anului ce a trecut…

A fost un an greu, plin de incarcatura negativa si pozitiva…a fost un an plin de iubire neconditionata si ramasa nerostita sau neprimita…
Un an plin de recunostinta pentru ganduri, intamplari, fiinte dragi care mi-au fost date cu scopul de a-mi implini menirea…
Un an cu pierderi ale unor suflete dragi si necuvantatoare…
Un an in care am stagnat pe plan personal, un an in care gandurile m-au impiedicat sa evoluez, sa experimentez si sa scriu…am pierdut mult traind cu sufletul si mintea in intuneric, alungand lumina din calea destinului meu…
Nu am reusit sa multumesc zi de zi lui Dumnezeu si divinitatii pentru tot ce mi-au dat si mai ales pentru sanatate…Dragul meu mi-a spus ca nimic nu se intampla fara acordul nostru…nimic din toata suferinta acestui an ce a trecut nu s-a intamplat fara acordul si acceptul meu, recunosc…
Stiu ca sunt vinovata de toate gandurile si scenariile ce mi le fac…dar sper ca anul asta sa-mi umplu sufletul cu lumina, cu dragoste si sa pot si sa o revars asupra celor dragi…

Multumesc pentru tot si sunt deschisa acestui nou an, cu provocarile si previziunile lui. Ma rog sa am parte da sanatate si putere sa le infrunt…

Lasă un răspuns

