Copiii Dunei…

Aseara mi-a picat in mana telecomanda televizorului si am dat peste „Copiii Dunei”. Mi-am adus aminte de „Dune” pe vremea cand literatura SF ma pasiona…si cateva replici din film mi-au zgandarit creierasul cateva ore bune din noapte:

„Frica este ucigasul mintii. Nu ma tem de frica. O voi primi, o voi lasa sa treaca prin mine…Nu mi este frica…”
si
„Rostit sau nerostit, gândul este o realitate şi are puterile realităţii…”

Cred ca le-am redat cat se poate de corect…si cred ca noua, oamenilor, intai de toate ne este frica de noi, apoi de cei de langa noi si abia mai apoi de multe alte lucruri…Traim in frica si alimentam frici de diferite tipuri care incet, incet ne mananca zile din viata…

Lasă un răspuns

