Canta cucul bata-l vina…(Bucovina plai cu flori)

Buna dimineata,

M-am trezit astazi simtind mai mult ca oricand ca nu apartin acestui oras, ca nu ma caracterizeaza oamenii si atitudinea…am pus castile in urechi si am ascultat la maxim cantecul care ma face sa ma simt aproape de Bucovina mea…

Cautand am aflat ca in cantecul original erau si versurile „Bucovina plai cu soare/te-o calcat rusii-n picioare” care insa a fost scoasa de comunisti si asa s-a mostenit…

One thought on “Canta cucul bata-l vina…(Bucovina plai cu flori)

Lasă un răspuns

