Ciprian Voicila

Cautand astazi despre minunile Sf. Nectarie, am descoperit un blog fantastic:

http://ciprianvoicila.blogspot.com/

Am citit despre „Diavolul din pahar” si nu m-am oprit pana la final…cand am descoperit niste lucruri care sunt deja-vu-uri, care ma fac sa ma intreb de ce am dat peste acest blog…

Ciprian Voicila, are o fetita care se numeste … Miriam (am citit de cateva ori si nu-mi venea sa cred), Ciprian Voicila a scris si scrie despre minunile sfintilor in Romania.

Redau si emotia ma copleseste caci si cu Miriam a noastra s-a intamplat acelasi lucru: „…că Miriam îşi înfăşurase cordonul ombilical în jurul gâtului. Cine ştie? m-am gândit eu , poate că i-a fost frig, poate că pe acolo a venit iarna, poate că Miriam avea nevoie de un fular şi neavând la îndemână lână şi-a împletit şi ea cordonul ombilical, ca să-şi facă un guleraş.”

Multumesc domnule Ciprian Voicila…cred ca faptul ca am gasit blogul dumneavoastra nu e intamplator … trebuie doar sa vad, sa descopar…

Si da, asa cum am mai spus, si eu sunt recunoscatoare Sfantului Nectarie, care atunci cand situatia era incerta si analizele coplesitoare mi-a aratat calea spre lumina si liniste…iar sufletelul meu ii poarta numele: Miriam Nectaria…

Nimic in viata nu este intamplator…mai ales cand credinta iti aprinde in suflet o candela vesnica!

One thought on “Ciprian Voicila

  1. Doamne ajuta!
    Am descoperit intamplator comentariul dumneavoastra.
    Daca vreti, trimiteti-mi marturia despre ajutorul primit de la Sfantul Nectarie si o voi publica pe blogul meu. O puteti trimite pe adresa ciprianvoicila@yahoo.com
    Va multumesc mult pentru cuvintele frumoase despre cartea mea.
    Domnul sa va ajute in toate!
    Ciprian

Lasă un răspuns

