„Eu te-am facut, eu te omor” – Michiela Poenaru

Intr-o singura seara si apoi, inca o data, am citit si recitit cu placere cartea doamnei Michiela Poenaru ” Eu te-am facut, eu te omor”.
Expresia o stiam demult, auzita la multi din parintii prietenilor mei inca din copilarie…
Cartea reprezinta un ghid al bunelor maniere pentru parinti si este o carte de iubire, a iubirii parintilor pentru copii, libera, deschisa, neconditionata si fara sacrificii (caci a creste un copil e o binecuvantare nicidecum un sacrificiu). Mai cred ca e cel mai josnic mod de a folosi copilul pe post de moneda de schimb sau motiv de santaj sentimental si emotional indiferent de care din parinti…

„Niciun copil nu merita si nu trebuie sa fie jignit, umilit de catre parintii sai…”
„Parintele nu creeaza viata ci doar o transmite!” – absolut sublim pentru ca stiu ca inainte de nastere in tot universul asta copilul isi alege parintii si nu isi cere dreptul de a se naste, pur si simplu se intrupeaza!

Ca mesaj al cartii catre toti parintii:
„Iubeste-ti copilul neconditionat!”

Lasă un răspuns

