PS. Multumesc…

Sa fi trecut ceva timp… 720 de ore, zile sau minute…de saptamani, de ani, de secole…cine mai stie?

asteptare,

sentimente retraite uneori cu intensitate maxima…

frustrare…

bucurie…

de ce lucrurile bune nu se intampla mai des intr-un haos total, in neliniste, intr-o realitate mult prea complicata?

nu am cerut prea multe de la viata, nu am primit multe…am dat mult, poate mai mult decat ar fi trebuit,
dar am ramas cu acelasi suflet plin de bunatate si candoare (si nu ma laud, parol) si cred ca pe cat dai, pe atat Dumnezeu iti umple golul…

Nu mai vreau lacrimi si tristete, vreau doar inca o imensitate albastra, fara legatura cu Cerul sau Pamantul, cu Raiul sau Iadul pe care sa ma legan si sa zambesc din nou, dupa multa vreme…

Vreau un zambet doar pentru mine si aceleasi cuvinte simple care mi-au umplut fiinta de bucuria de a trai…de a fi placuta asa cum sunt…

Si am increderea ca nimic nu e o intamplare si ca toate in viata primesc un raspuns sau o rasplata la un moment dat…uneori e nevoie de ani, uneori e nevoie de multa, multa rabdare (cu care am fost inzestrata din belsug)

PS. Multumesc …

Lasă un răspuns

