Hotarare subita si irevocabila…

Am publicat-o in august 2003 pe http://www.poezie.ro (Doamne cat a trecut de atunci!!!)

Am hotarat
subit si irevocabil,
sa-mi scot inima
si s-o arunc cainilor .
si-am sa traiesc
bucuria nestavilita,
ce tropaie ,
(unde oare?)
si-mi da fiori.

Un biet catel,
stiu sigur asta,
se va bucura
la fel de nestavilit
ca si Eu-l din mine,
ca cineva,
(sunt eu oare?)
I-a dat inima
spre pastrare.

Si atunci, ca si acum, credeam in tot ce e bun si frumos, credeam ca tot ce zboara se mananca…nu-mi aduc aminte daca eram fericita…nu cred, era al doile an an de la accident si cred ca eram in spital in acea vreme – era august si-mi amintesc de ghips🙂 si de caldura…si de mancarimi…si de copii care sufereau mult mai mult decat mine de care acum nu mai stiu nimic…eu pot zambi si pot merge fara carja, doar cu diclofenac sau alte analgezice…dar ei?

Lasă un răspuns

