Viata e complicata!

Incep prin a spune ca la sfaturi sunt cea mai buna, practica ma omoara!

Anul acesta trag un fir si-l prind bine…sper sa fie cel norocos! cel mai norocos dintre toate firele vietii mele…

Am ajuns la o concluzie de ceva vreme si acum am curajul sa o afirm si cu voce tare: VIATA E COMPLICATA! Poate unii veti rade de mine, stiati asta de mult, poate altii veti spune: ai innebunit? e atat de usor sa traiesti frumos!
Probabil, dar concluzia mea e una: viata e complicata, dar asa cum e, trebuie sa o iubim! pentru ca alta nu primim!

Si daca da, viata e complicata poti face ceva, ceva ce eu nu am facut niciodata: fa curat si organizeazati-o!

In toata viata mea de multe ori a intervenit … rusinea, teama de abandon, marea teama de singuratate…sunt puternica prin natura firii mele si a tot ce am trait, dar nu am reusit sa trec si peste aceste handicapuri mentale, la fel ca si peste cateva complexe (nu multe, doar vreo 3 bucati, dar bune si argumentate suficient de puternic).

Nu m-am gandit niciodata sa termin cu viata, sa incerc altceva mai malefic, mai spiritual sau mai inalt…am primit-o asa cum a fost, protestand doar in adancul sufletului si mintii mele…nu am indraznit sa spun nimic cu voce tare caci stiu ca ar durea prea tare si chiar nu-mi place durerea…
Nu-mi place durerea fizica mai ales, dar nici durerea sufleteasca, a gandurilor si a trairilor…nu-mi plac nici cicatricile, de orice natura (prietenii stiu de ce :))

Viata e frumoasa! spun unii…o spun si eu, ca asa se zice…as vrea sa pot sa o simt din tot sufletul, sa ma trezesc dimineata si sa respir bucuria de a trai, sa tes vise frumoase si sa pot zambi in fiece clipa…Cred ca as putea sa o fac fara prea mare efort pentru ca iubesc viata, asa cum e ea…

Dar, da, VIATA E COMPLICATA! si uneori e atat de complicata ca te intrebi oare ce mai urmeaza? oare cat mai poti duce?

Banalitati si nulitatati cam ce am scris, stiu, dar asta simt acum…si-mi asum ceea ce simt si ceea ce traiesc!

Pentru mine nu exista decat o solutie si un singur drum, o singura Cale: sa iubesc din toata inima, chiar daca nimeni niciodata nu mi-a dat si nu-mi va oferi vreo garantie!

Si incet, cu timpul, voi invata sa nu ma mai plang cu nimicuri de astea, cum ca viata ar fi complicata! UTOPIE, nu?🙂

Lasă un răspuns

