Nu mai esti prietena mea…

Aseara, in timp ce patul era supus asaltului picioruselor micutei domnisoare, m-am suparat si i-am spus sa inceteze. Un botisor si niste ochi amenintatori s-au ivit pe fetisoara vesela de obicei, si printre dinti mi-au fost aruncate cuvintele:
– Nu mai esti prietena mea!

Un amestec de uimire si veselie mi-a aparut pe chip si intr-o inspiratie de moment i-am spus:
– Nu-i nimic, am sa vad cu cine ai sa mai fi prietena acum!
Mult mai rapida in reactie ca mine, domnisoara imi raspunde aproape instant:
– Cu tati, na!

Ma opresc si raman pe ganduri…
Timp de doua desene animate nu mi se arunca nici o privire, nici o mangaiere, nici un pupic…
Inchidem televizorul, inchidem lumina si in intuneric se aude o voce lipicioasa:
– Mami, da-mi mana! Suntem prietene iarasi acum! si un pupic se avanta vijelios spre fata mea…

Cum poti sa rezisti acestui tip de manipulare?
Cum ai putea sa nu te topesti sub valul acesta de iubire?

Lasă un răspuns

