O zi de voluntariat pentru M&M

Ieri am avut parte de o zi plina…am fost impreuna cu trupa la IOB – pentru necunoscatori, Institutul Oncologic Bucuresti. Am sustinut alaturi de Asociatia Pavel prin Raluca, un atelier de decorare de rame…

Sa va spun cum a fost? Nu pot descrie in cuvinte…

Nu va pot spune bucuria copiilor, indarjirea cu care lipeau accesoriile pe rame, bucuria cu care isi alegeau culorile…

Intre lipirea a doua floricele discutiile de oameni maturi referitoare la „unde ti-au pus acum branula”, m-au lasat fara cuvinte…
Intrebandu-i daca ne vedem si saptamana aceasta, de Florii sa pictam oua, fiecare stia cat mai sta, daca urmeaza sau nu o operatie…

Respectuosi, unii cu greu spunandu-mi pe nume si adresandu-mi-se cu dumneavoastra, seriosi, cu zambete discrete, cu suferinta demna pe chip, trec dincolo de ceea ce ne copleseste pe noi zilnic.

Imbratisari tandre de manute si brate cu bandaje si branule, ochi luminosi, bucurie la vederea materialelor, cicatrici care doar la vedere dor, parintele care le-a dat Sfanta Impartasanie tuturor, inclusiv micutei mele printese.

Au trecut aproape 3 ore fara sa ne dam seama, daca initial am inceput cu 7 copii pana la sfarsit, am fost aproape 15…

Am mai lucrat cu copii, dar ieri am avut emotii…am avut emotii pentru copiii mei care erau in prima lor zi de voluntariat, de reactia lor vis-a-vis de copiii bolnavi, de reactia mea in fata unei boli crunte…

Mika a mai avut contact cu copiii, la voluntariatul lui la gradinita de langa noi, dar a fost primul atelier sustinut impreuna cu copiii cu cancer.

Am invatat ca nimic nu poate sa te doboare, nici macar o boala numita CANCER, am invatat ca cei mici sunt destoinici in fata sortii, ca eu, ametita de toata nebunia zilnica nu stiam in ce zi suntem, iar ei au stiut sa-mi spuna ca sintem in 21 aprilie pentru ca marti este 23 si este Sf. Gheorghe…

Mi-au dat o lectie de demnitate si putere sa merg inainte!

Iar bucuria a venit si acasa, cand M. mi-a declarat ca devine voluntar al Asociatiei Pavel, iar M. mi-a spus ca mai vrea sa mearga la copiii bolnavi la spital, sa-i facem fericiti!

Oare ce pot cere mai mult?

2 thoughts on “O zi de voluntariat pentru M&M

Lasă un răspuns

